Tuesday, June 17, 2008

Earl Grey dan Kopi Kampung

Salam,

Lama saya tak update blog ni. Hari ni terpanggil untuk menulis lagi. Beberapa hari lepas saya terjaga lebih awal dari anak dan suami dari tidur. Jadi sambil bermalas-malasan, saya flip through channel Astro, tiba-tiba tertarik dengan tajuk sebuah telemovie iaitu "Earl grey dan Kopi kampung". Saya pon tgk.... cerita nya dah separuh jalan. Hero dan heroin hebat. Eman Manan dan Deanna Yusuf. Setting pon menarik.... cam tempat sejuk. Tapi kat Baling. Saya tak tahu pulak Baling ada tempat yang tenang macam tu....

Ceritanya simple je....Saya tgk masa dah nak abis. Tapi tau la Si Deanna ni berlakon jadi mistress to one Con Dato' and last2 dato' tu masuk jail n Deanna balik kepada Eman. Yang pasti saya suka tgk Eman dan Deanna tu punya watak....Tgk tajuk macam da bleh agak jalan ceritanye kan.... happy ending kut akhirnya. Nak kena tunggu rerun plak.... Kena tgk dari mula baru best.

1 comment: