Showing posts with label TAG. Show all posts
Showing posts with label TAG. Show all posts

Tuesday, November 25, 2008

Tagged By Achik

Alamak dik... TAG ni tak sesuai tau... Tapi akak jawap la gak.

1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda :

p/s: Dah dapat pon....

  • Inteligent.
  • Pandai Maths (sebab I'm terified of Maths, so klu hubby pandai maths, dia bleh ajar anak)
  • "Above me"(so it's easier for me to respect n to avoid me becoming "isteri yang pijak kepala suami".)
  • Love me for who I am unconditionally.(thanks hubby for loving me that way!)
  • Reasonable n generous(my hubby knows when to say no n when to give in.hehehe...)
  • Mentally stimulating.(so we don't end up being boring to each other.)
  • Supportive n loving.( I believe a wife can do anything if being supported by the husband. Thank hubby for all that. I love you.)
2. 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup

p/s: Pon dah dapat...kuikuikui. nak wat canner. He comes in a package.

  • Bossy.(but he's getting less bossy everyday...ok la kan.)
  • Lazy.(sometimes bila dtg angin malas dia, dah macam ular sawa telan anak lembu dah... Pikir sendiri la kan...hahaha...)
  • Mulut jahat.(my hubby kalau tak berkenan something, bleh tahan gak la mulut die.)
  • Cakap banyak tapi takde substance. (takde kena mengena ngan my hubby.)
  • Bodoh sombong.(pon takde kena mengena ngan my hubby)
  • Arrogant.(takde kena mengena ngan my hubby... ye ke? kena check balik ni. ehehe...)

3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati

p/s: soalan ni skip bleh? mana bleh kuar ngan org diminati dah. Hubby je bleh... hehehe....

  • Happy
  • Angry
  • Happy again
  • Sad
  • Tired
  • Happy again n again....hehehe....

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

  • Mekah (teringin sangat nak pi lg sekali yang. Nnt bawak I n Tich yer.)
  • The US.(Nak pi tempat2 yang Hubby kata best sangat.)
  • UK.(Saja nak pi...)
  • Canton(Aunty Nita kata best shopping.Hahaha....)
  • Tour Europe
  • Indonesia(Jumpa adik-beradik...)
  • Morocco ke, Dubai ke,Mesir ke... cam best je tgk dalam Globe Trekker tu.

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia

  • My heart and soul.
  • My unconditional love and devotion.
  • My undivided attention.(except with Tich.)
  • Promise that I will be with him come what may.(We've been tru a lot together...Kan sayang..)
  • Perfume.(Among the few things I can afford to buy for him... Yang lain die suke, tak mampu nak belikan...hehehe...)
  • Cufflink n Neck tie.
  • New Matching Ring with our names engraves inside it.

6. Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda

Still the one- Shania Twain

7. Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini.

  • Kak Maria
  • Hubby(Jawap yer sayang!)
  • Anyone who interested in doing the TAG.